Mot stan..

Hej, sitter nu i skolan och har nyss gjort klart mitt arbete om nervositet. Vi skulle till idag ha skrivit och definerat ordet nervositet och sen skriva lite hur det påverkar vårat liv i olika situationer.. Ska snart ner i stan för att möta upp Frida och snacka lite om den spektakulära gårdagwen som hände henne igår! Ner i stan och sätta oss inne på Espresso house och ta varsin chi-latte ♥

Fridas buss går om 2 minuter och jag måste skriva ut och springa och lämna in mitt arbete nu.. Men jag hör av mig när jag kommer hem senare!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Svar: Japp idag mår jag myyycket bättre! Klart det är alltid gott att fika, ångrade dock att jag inte tog en chai latte !! :(

Blev all lite avundsjuk när du satt och drack din! haha ;D

2009-09-25 @ 16:10:36
URL: http://johannasvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0