240909

Sitter och arbetar med Alex nu.. fixar och skriver lite på vårt projektarbete. Dock svårt när jag satt och skrev massa innan idag och sen när jag spearar och skickar det till min msn så kommer det inte upp nu? Sen skulle jag gå in och ta dokumentet från skolansdator så kommer jag inte åt det.. Men ja ska skriva mer ikväll fast det blir juu lite svårt för Alex eftersom han inte har skrivit någonting och vet inte vad jag har skrivit om.. Men han har iaf hjälpt mig att ladda hem massa program och liknande :) ska ni ha någonting hemladdat så kostar han 200:-

Annars vet jag inte om jag drar till filbornasinspark ikväll och isf drar jag med mig Sara dit. Fast käns inte som om man kommer komma in där om de ska ha långbord och vi kommer typ stå där brevid, inte från filborna och inte deltagande? Haha, så får nog bli en pluggkväll istället.

SNART SKA OCKSÅ MARTINA HJÄLPA MIG MED MIN BLOGG, SÅ DEN SKA INTE SE UT SÅHÄR!


Kommentarer
Postat av: vikke

sv: haha okej, inte bra o vara sjuk dock, men vi kan byta, jag kan avra lite sjuk o du ta min tandvärk :)

2009-09-24 @ 16:51:53
URL: http://vikkelito.blogg.se/
Postat av: Johanna

svar: Det är lite bättre nu men har haft feber och så, svininfluensan vem vet? haha ;)

2009-09-24 @ 18:35:08
URL: http://johannasvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0