230909

Jaha vad ska man nu ta och skriva om? Haha som sagt så händer där ingenting nu.. Ligger hemma hela dagarna och glor på tvn. Det är lika tråkigt osm det låter. Visst är det skönt att vara s.k "ledig" från skolan och sådär missförstå mig inte, men detta känns inte som ledighet när man mår såhär.. Fast ifs har det blivit mycket bättre idag än var det var igår.. Fast jag fortfarande har feber etc.. Tror inte att Alex vågade sig hit idag.. Så han kommer imorgon efter skolan imorgon så får vi fixa massor på projektarbetet hur jag än mår! Annars ska vi ta och försöka snacka och fixa ganska mycket redan idag genom skype.
Och imorgon är det dags för filbornasinspark, för både deras ettor och tvåor. Det är då Daniel och Belinda skulle sjunga nere på sundspärlan! Måste nästan ta mig dit bara för att titta på dem och sen om jag mår för dåligt får jag väl gå hem.. Riktigt tråkigt att man inte kan följa med dem på deras efterfest senare. HAPPY DAYS


Kommentarer
Postat av: kicki

vrf har du bara en massa text o inga bilder? =/

Annars en bra blogg

2009-09-26 @ 22:05:12
URL: http://christinakicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0