210909

Nu är jag hemma ifrån skolan och sitter och fixar och trixar lite med min blogg. Ska göra bredden på bloggen bredare.. Visserligen har jag ju lyckats fast hela texten kommer nu för mycket till höger.. Någon som kan? Känns som jag måste ha den bredare för att få plats med flera bilder än bara en i rad..

Något annat är att jag fortfarande är sjuk, så kommer nog att stanna inne imorgon, ingen skola iaf. Men ska försöka att bli frisk nu så fort som möjligt så jag inte missar för mycket, för vi har massor att göra nu i veckan i skolan.. annars får jag ligga här hemma och gör allting.. Vilket kanske inte är en så dum ide? Om man ändå är sjuk så kan man väl lika bra fixa allt man ska göra så det är klart!

Puss på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0