200909

Nu har jag äntligen orkat starta datan efter en jäkligt lång vilan i min säng hela förmiddagen. Jag och la mig som tidigast igår när det är helg. Riktigt skönt att faktiskt kunna få sova ut lite.. Även om jag har vaknat och mått illa inatt. Ingen härligt känsla precis. Men nu motiverar jag mig själv till att må bättre. För nu snart klockan 3 ska jag in till stan för åter ett pass i dykning. Får se vad jag gör nu till dess, måste klä mig på lite och ja överhuvudtaget fixa till mig. Får se om jag sticker ner och kollar en handbollsmatch på filborna idag, men som det ser ut nu har jag nog inte ork till det..
Hemskt vad man missar mycket när man mår såhär, man varken orkar eller vill någonting annat än att ligga hemma i sin säng ovh kolla på någon film. Men nu måste jag gå, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0