190909

Det blir nästan 3 inlägg här på rad idag. Känner att jag har mycket att säga. Min kväll är iaf planerad! Eller ja vi får se om det blir så som jag tror att jag har för mig att det kommer att se ut :) Mina föräldrar har dragit ut på vinprovning och jag sitter här med ett helt hus tomt, igen? 5te veckan i rad.. Så jag har bjudit hit Frida. Så hon ska komma hit vid 5 tiden. Då ska vi ha en spa-kväll! Vi ska bada, göra hårinpackningar, fixa med naglar, ansiktsmasker och allt sånt mysigt! Kommer tas massor utav bilder kan jag lova! Sen vet jag inte riktigt va vi gör, drar på bio, eller stannar hemma här. Vi ska iaf träffa Niklas.. Sen några andra kanske, men han kommer i varje fall.

PUSSS hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0