130909

Som sagt så stack vi till billesholm igår. Jag gick hem till Emma, sen körde vi och hämtade My och Sandra och sen körde vi mot Therese. Vi kokm dit och träffade allt billesholm fol och Lina:) Sen åt vi och nästan direkt efter det bestämde vi att vi skulle åka hem därifrån igen. Inget sånt folk jag umgås med direkt. Vi åkte mot Helsingborg och Emma släppte mig vid Olympia sen gick jag hem till Niklas där Frida var. Efter ett tag snackade vi med Bassem och vi bestämde oss för att ta bilden ner till bogarts och hyra filmoch köpa lite mat. Lördagsmys! Sen åkte vi hem till Bassem och satte oss i hans rumoch kollade på filmen och sånt. Sen vid halv 2 gick vi hemåt. Så blev ändå en mysig kväll :)

Sitter just nu och pluggar dykningsteori och försöker få in alltihopa i huvudet.. Känns lite hopplöst faktiskt men kan nog klara det om jag utgår ifrån häftet vi har fått. Annars kanske vi ska ut ikväll och äta lite, vetinte vilka vi blir, kanske Frida, Niklas sen vet jag inte om vi bjuder några till antagligen.

Men jag måste plugga lite nu igen, så jag kan sticka ut ikväll ♥
PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0