090909

Hela dagen idag har i princip bestått av, Tv, plugg och till att sova. Hade bara en lektion i morse vilket var väldigt skönt. Sen skulle jag, My och Malin egentilgen jobbat med vår SWAT annalys men det ska vi fixa nästa vecka istället. Annars är det nu syktinsteorin som gäller, har jobbat oc läst förbi de först 105 sidorna, så nästan bara hälften kvar nu, så det lär väl funka det är iaf något som är intressant att läsa. Sen nästa vecka redan ska vi ut i bassängerna och testa hur bra vi klarar oss, haha kommer vara jätte nervös att någonting kommer att gå fel, att jag kommer välja försmå kläder så jag inte kan andas korrekt, eller att jag kommer bli för kall under vattnet. Det är iaf bra att vi börjar i bassänger och inte i havet somvi ska ut i om 2 veckor. Ska bli fint och se hur Sveriges vatten ser ut under ytan.

Men nu ska jag iaf ta mig en macka, och sätta mig framför en film en stund och slippa tankarna på teorin..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0