Åter tillbaka..

Nu är jag hemma igen efter en behövlig pratstund med Frida.. och är även klar med mina tal till imorgon! Skönt. Så nu ska jag sätta på tvn ett tag och se vad jag kan hitta för något.. Kollar nästan aldrig på vanlig tv längre så vet inte alls längre vad som går.

Men så kallt det är ute nu, gick ut i min vinterjacka med joggingbyxor och converse.. Jag brukar vara varm om jag är extra varm på något ställe i detta fall då på överkroppen.. Men mina fötter var typ som isbitar när jag kom hem för ett tag sen! Så nu blir det fram med mina beiga vinterskor, vet inte vad man kallar dem. Ja, just det måste köpa nya sådana med haft dessa sen 8an känns som de börjar bli lite gamla kanske.
Men ett par nya ugg's kanske? =)




Kommentarer
Postat av: SCYTH

uggs<3 !

2009-10-22 @ 19:59:14
URL: http://scyth.blogg.se/
Postat av: ina

fina uggs

2009-10-25 @ 10:28:36
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0