171009

Hej! Nu har jag precis kommit ut ur den sköna varma duschen.. Var nämligen och dykte tidigare i morse vid Mölle och fick mitt dykcertifikat :D Sen åket vi ner mot stan igen och fixade våra grejer.. Sen mötte jag upp Daniela fräch och söt.. Vi ska käka lite, så stod och velade lite var vi skulle välja, men tillslut tog vi ändå gamla trogna espresso. Där jag beställde en scone och en chi. Känns som min mage är rätt tierd på det nu.. så ska inte äta och dricka det på några månader nu alltså.

När jag kom hem hade jag fått städhjälp haha, mamma och pappa hade varit här inne och storstädat hela dan de var så trätta på hur här såg ut.. Men vadå lite stökigt är väl mysigt ellerhur? Men ja de var inte så glada på allting de hitta kanske:) Men nu ska jag fixa vid mig och ta med lite kläderjag ska ha till ikväll då vi ska på 18års fest!

Bloggar lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0