021009

Dagen började tidigt med filosifiprov. Blev jäkligt flummigt och skrev tillslut 11 sidor.. Sen hade vi svenska och idtrottspsykologi. Stack sen ner i stan och provade kläderna jag hade lagt undan igår. Jag bestämde mig tillslut för kjolen, det rosa linnet och paljettvästen. Dock var det inte den västen som på tidigare bilder jag har lagt in, utan en annan som inte hade paljetter fästa i ryggen.
Vet ni vartjag ska imorgon? Antingen klockan 7 eller 12 på morgonen ska jag ut med min klass och dyka lite i havet. Kan ni tänka er att bada i october eller att vi ska vara nere under vattnat tills luften tar slut. Kommer vara nere i över 4 timmar.. Shizes vad vi kommer att frysa! Får se om det kommer in några roliga bilder ifrån det!

Och ja, slutresultat från igår, 299!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0