011009

Nu sitter jag här och har nyss tatt mig en titt på den fina nya designen Martina har fixat åt mig :) Tack så hemskt mycket!

Kom hem från min sista lektion för bara nån halvtimme sedan. Hade först svenska i morse, sen hade jag min nästan 3 timmars lång håla. Så jag gick ner mot stan och skulle lämna tillbaka lite saker jag fick utav mamma igår. Jag kollade runder på H&m ett tag och hittade lite nya partykläder. sokm jag kommer att lägga in bilder på senare :) Jag var dock inte säker på om jag skulle ha alltihopa så jag lämnade in de tills imorgon. Senare gick jag in i lite andra affärer..

 Sen hade jag inget mer att göra gå gick emot knutpunkten, där jag såg Daniela :) Snabbt och enkelt bestämde vi oss för att ta en runda in till stan igen och ta en fika! In på espresso och handla en chi-latte, vad annars haha. Satt dör ute i den friska vinden med våra stora halsdukar svepta kring halsen! Så mysigt! Sen skulle jag tillbaka till skolan igen och ha filosofi, där vi inte gjorde så mycket utan bara satt och snackade om provet inför imorgon..


Söta Daniela, med en latte i handen! :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0