Done and done!

Nu har jag skrivit klar loggboken för idag och även förlängt loggboken ifrån förra gången jag var inne och skrev. Könns osm att projektet kommer att lösa sig.. Ska ner till stan med Alex imorgon och sätta oss på något fika ställe med min bärbara och jobba lite imorgon. Ringa lite forskare och läkare o.s.v. Sen kanske jag börjar lite på min filosofi ikväll, får se vill helst inte sitta i helgen när jag ska ut och när jag ska fira mig!

Men nu ska jag iaf sätta mig ner och kolla gamla avsnitt av oth på tvn PUSSS ♥
(Förresten har jag inte svarat på era kommenterer på evigheter, så förlåt för det)

Kommentarer
Postat av: justdidit

Kul att du får möjligheten att valla runt 9:e-klassare. Jag kommer ihåg när jag fick en runtvallning, jag tyckte de som gick runt med mig och mina kompisar var värsta coola kilarna:)..



Lyckligtvis var det ett tag sedan jag gick i gymnasiet, traumatisk tid för mig. Pluggade i Enköping på den tiden, bodde i en håla som hette Bålsta. Så fort jag fick chansen försvann jag in mot Stockholm. Nu bor jag i Solna, himlen på jorden:).



Hoppas du får en fantastisk morgondag!

2009-11-12 @ 02:54:29
URL: http://justdidit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0