IGÅR!

Igår började det med att vi som vanligt kom springandes sent till bussen efter tusen klädval.. Men sen tog vi den ner i stan iaf och gick till sf. Nr vi kom in var där typ massa folk och man kunde knappt röra oss där inne. Men efter ett tag kom vi fram till kassorna där man köpte snacks. så när vi väl var framme köpte vi ett hollywood meal. När vi hade stått i den långa kön till biljett tanten så säger hon att filmen inte är redo att visas än.. så ja, vi fick gå undan ett tag, hållande i våra drickor fick jag jätteont i mina armar sm darrade, kan inte fatta hur svag jag är! Och jag har hört att Frida hade träningsverk idag för att ha hållt i popkornboxen haha..

Men filmen var iaf en succe som jag tycker fler ska gå och kolla på, ger den ett högre poäng än ettan helt klart =)


Haha, en snabb bild med rött läppstift som jag bar igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0