231109

Vet ni var vi var i morse? Jo, klockan jätte jätte tidigt i morse ja, hon var väl halv 6  för att fixa vid saker och klä på mig lite myskläder för att sen dra iväg till stan! Vi skulle fyssimma i morse, vilket vi trodde mest skulle innebära trampa vatten och simma fram och tillbaka, men istället spelade vi rugby..under vattnet!
Så det var ganska kul, som mestadel slutade med att alla som inte hade bollen hoppade på den med bollen..
Men det var nice, blev på ganska glatt humör och pigg för dagen, fast dock så skadade jag mig en del med, är jag skulle gå upp och läma min mobil, så är det sådana stora trappsteg som man ska gå upp för, så när jag ska gå ner igen halkar jag i e stor pöl och faller ner på rygg/rumpan ner för hela trappsatsen.. Aj, kommer få flera blåmärken =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0