221109

Godmorgon! Täck att det idag var precis en vecka sen jag firade min 18års dag.. 18 år känns ganska bra som den perfekta åldern, känns som mitt liv har börjat och jag vill verkligen inte bli äldre,  vill stanna i denna åldern föralltid, Jatack.
Men ja stack iaf till Frida igår där hon gjorde vid sig lite, sen tog vi 3an ut till olympia. Jag trodde inte att vi skulle känna någon, fast redan på bussen träffade jag några från min klass och på festen var där en del kända faces.

Men vi hade bara tänkt att ta det lungt, så vi sket i drickan, fast en tid senare på blev vi ganska så pepp ändå så vi kände för att dra ner i stan och dra ut någonstans, fast dock hade jag glömt det satans idkortet hemma.. Så valet var väl egentligen att sticka hem och hämta! Dock så somnade vi ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0