081109

Hej! Kom nyss från från m&m där vi har firat fädrarna på farsdag!
Annars hade jag en kul kväll igår, stack hem till Sara vi kollade tv och snackade och bara skrattade åt gamla minnen hela kvällen, älskar att ha vänner som går långt bak, för hur roligt är det inte och sitta och skratta åt alla grejer man gjort tillsammans? Det slutad iaf med att Sara förljde över med hit vid 2tiden och sov här!

Just nu knner jag mig väl dålig.. under hela tiden vi var hos morfar så frösjag få fick låna massor utav extra koftor och strumor jag kude värma mig med, så får se omjag är pigg till att gå till skolan imorgon. I hops, för på efter skolan ska jag ficka med Danni, vilken var alldeles för längesen nu =)


Kommentarer
Postat av: bea

haha, ja de var de väl, men lite tråkigt har jag haft emellanåt;P själv då?

2009-11-08 @ 17:20:59
URL: http://beatricefilipsson.blogg.se/
Postat av: isabelle | fotoblogg

äta varma mackor med familjen, sj?:)

2009-11-08 @ 18:43:11
URL: http://iisssabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0