071109

Godmorgon, eller man kanske ska säga kväll.. Vaknade och gick upp vid halv 9 i morse, och sen skulle jag och Frida ta 21an till hennes skola.. Fast Frida var lite yrvaken och visste inte att 21an inte gick på en lördag, så när hon var 10över smsar hon mig det och säger att vis ka ta 3an tillsammans och den skulle gå om 10 minuter! Så fick springa runder i huset packa ner de nödvändigaste och sen ta cyklen och illa kvickt trampa på hem till henne..
På skolan möte vi upp Dugge och satte oss sen med deras öppethus uppgifter. Sen gick vi runder på skolan och sen efter det skulle jag egentilgen ta bussen ner till stan och fika med Daniela fast hon var sjuk och kände sig dålig :(.. Så vi får ta det nu på måndag istället.

Sen stack jag och Papi ut på en runda bilkörning.. Och det går bättre och bättre nu.. fick endast nu bara motorstopp 1 gång! Så körningen går framåt känner jag. Har någon av er börjat köra än eller har ni kanske körkort?

Men nu måste jag in och kolla runder och rota fram några kläder jag kan ha på mig när jag ska in till Sara ikväll! =) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0