lördag

fredagen visade sig vara kul, kom väl till Danne vid nio, då vig ick in och hälsade på alla & sånt, mycket rolig början senare blev det mycket dricka för en del haha, men vi stack väl hem klockan kvart över tolv och var hemma vid lite i ett, då jag direkt satte på en film och somnade till. :)
Sen lördagen, mamma och pappa hade åkt vid tio på morgonen, så på kvällen bjöd jag hem några stycken hit, sen kom där även lite mer, blev väl en helt ok kväll! Nu är det söndag och jag och Frida sitter här och fixa bilderfrån helgen, och nu ska snart hon dra och jag fixa med packning till imorgon, vilket jag inte vet vad jag ska ha med men det löser väl sig (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0