Uppdatering

Ja, nu var det ju ett tag sen jag var uppdaterad här, fast såhär visste jag att det skulle bli ifs. Men nu har man iallafall slutat ettan, skönt ett år är avklarat och betygen blev helt okej, jag har fått de jag förtjänat!
Ja och del del har ju även hänt sen jag skrev sista gången, det har varit mycker festande på sista tiden och man har funnit nya människor att umgås med alltid lika roligt.

Jag var på en trevlig skolavslutning med om man kan kall det så, ja alla gymnasieskolor slutade förrutom olympia och pricivitas. Men iaf, så stack jag ner till gröningen med Kim, Johan och Moa. Väl på plats fann man otroligt många människor och riktigt många man kände faktist. Så där stannade vi ett tag. lite över elva stickar jag,Johan, Kim, Timo, Wide, Emma  och Malin in till Mc donalds för att äta där. jag &johan tar sedan bilen hemåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0