Midsommar!

Det började hemma med att familjen Strandberg/Nilsson kom hem till oss. Då vi äter mat, midsommarmat mums. sedan stack jag hem till Frida,för att göra vid mig klart där . Där vi åt både skinkpaj & jordgubbar med glass så var ganska mätt efter det, & sedan tog vi bussen in till stan och sedan vidare till en fest, och ja det är nog den värsta festen jag varit på måste jag säga, vi gick in och stannad einte längre än max fem minuter, vi tog då bussen in till stan igen och vidare till en annan fest, vilket var en roligare & bättre fest med kul folk. Som vi senare vid två blir utslängda ifrån, eftersom hans mamma & pappa kom hem. Så vi gick ut och möttes av ett helt gäng som vi bjutit dit, ja så jag, Frida & Sebastian börja vandra från adolfsberg till elineberg. och därifrån cyklade jag hemåt.


Men tack för en oförglömlig kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0