Första dagen

Sommarlovet började med att jag stack ner till stan efter jag hade slutat skolan med Holly, Isabell och Cecilia, för att fika, jag stack sedan hem för att möta upp familjen för att senare köra ner til skolan och kolla på alla studenterna från vår skola som skulle sluta. Sen stack jag hem igen för att senare gå till Emmas studentfest.
Där stannar jag coh äter sedan möter jag upp frida och vi tar bussen ner till gröningen.
På gröningen hände där inte mycket idag till skillnad från igår. Jag och Frida hittade Sandra och hennes kompisar där vi satte oss ett tag men efter ett tag hittade vi Kajsa och hennes vänner som vi väntat på.
Vi umgicks med deen stund för att senare möta upp Sebatian och Markus.

Jag åker senare på kvällen/natten till Emmas studentfest igen
då jag får höra att av av Emmas mammas vänner son också var på gröningen & jag hörde även att han skulle gå på praktiska. och efter som Markus sagt att han gick på praktiska frågadejag för skojjs skull vad han hette och jo han hette MarKus Skoog just som han som jag hade träffat hette och det är liksom e på miljonen ;p.

tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0