torsdag, fredag & lördag festival

torsdag;

Jag & frida stack ner till stranden för att sola lite, men det var nästan för varmt & tråkigt att kigga där så det blev cykling hemåt nästan direkt. Då jag gjorde vid mig  för att senare sticka ner till festivalen.

Idag va det dags för helsingborgfestivalen, & för en gång skulle är man hemma när den är. Jag, sandra, frida, mathilda & sandras pojkvän tog bussen ner till stan vid nio och gick av lite efter knutpunkten, då vi skildets åt, & jag frida gick ner emot den stora scenen för att träffa adam 6 dem :) senare gik vi upp emot kärnan där vi skulle möta upp, nicklas, jj, jeppe & robin. vi stannade där ett tag 6 senare gick vi ner emot festivalen med dem, in till knutpunkten för att äta & sen ner till mange smith, stavning? inget speciellt alls, där träffade vi pp & tommy så vi stack ner till gröningen med dem & tog det lungt där ett tag, när det senare började bli kallt, så gick vi neremot krutpunkten & senare till mäster palms plats. där vi åkte hem :)

fredag;

Jag & frida cyklade ner till råå strand & mötte upp robin som vi la oss vid, senare kom även jj & jeppe. Men frida stack nästan direkt när de kommit, för ett möte, vid tre. även robin stack någon halvtinme senare 6  jag, jj & jeppe stannade kvar 6 badade 6 solade nästan till fem. Cyklade senare hem 6 nu har jag nyss ätit & gjort vid mig för festivalen ikväll.


Nere på festivalen träffade vi jj, jeppe & robin & gick runder med dem, senare stötte vi på ted, rufus, affe, linne med flera. vi stannde ett tag med dem & följde med dem, senare vid halv ett bestämde sig jj & jeppe för att drahemåt då robin stuckit tidigare. så jag 6 frida ingde upp ted & de igen, & gick emot gröningen, men vid två funderade vi på att sticka hem så vi begav oss emot bussen, & sedan tog vi den med inte så nykter albin.

lördag;

Dagen började ganska segt med upång vid ett, frukost 6 senare tv, men det blev ner till helsingborgsfestivalen även denna kväll, jag & min familj cyklade hem till my. Vi åt & gjorde sedan vi oss, så jag & my stack ner till linda för förfest, vi stack senare ner till fesvivalen, det blev trögt för halva gänget var onyktra, (y) men efter lite långsamt gående i hela stan så möter jag sebastian, vid gröniongen & går senare med honom & hans väner istället. klockan närmade sig halv tolv då jag skulle träffa frida vid tivoli, så vi gick dit o mötta henne, 6 fia. Senare gick jag, frida6 fia till knutpunkten & lämnade fia vid bussen, senare träffade jag & frida jj, jeppe, och vitting vid bungyjumpen? där de väntade tills en vän till de skulle hoppa. senare vid lite i två möter vi upp med my, linnea,olivia & även johan. & går till bussen. Jag & my stack hem till henne & tog det lungt & senare cyklade jag hemåt vid tre-tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0