Torsdag+Fredag

torsdag:

Idag var det förvånadsvärt bra väder, så idag cyklade jag & frida ner emot råå vallar. Väl nere på råå, träffade vi pp & albin som la oss vid oss och även sebastian j. Sen badades det & solades fram till halv fem, då jag, frida, pp & albin cyklade hem tillsammans.

fredag:

vid halv ett-tiden ringer jag frida och vi bestämmer oss för att cykla till stranden även om vädret inte var skinande. där nere träffar vi niklas, robin, joel, jonis och några andra killar som vi umgås lite smått med. vi badade, solade och åt glass. :) väldigt härligt. ikväll blir det förmodligen grillning på stranden med några :)
....
som sagt, blev det stranden på kvällen med frida, sandra, jennifer & elin. men eftersom vi inte orkade sätta på grillen så blev det inget grillande. utan vi snackade och åt godis istället. åkte hem vid halv elva tiden för det blev ganska kallt. jag & frida stack hem till henne och spelade&sjöng!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0