Gårdagen & idag

Jag blev väll väckt av mina kusiner som nu kommit ner från Göteberg, de komemr hem till oss för att äta frulle. Efter det stannar vi här ett tag och umgås & sen sticker vi till min farmor för att äta lite till elelr alla förutom jag ;p. Sen är det ut til golfbanan. Vi började med att öva lite slag & senare gav vi oss ut på golfbanan.

På kvällen blev man bjuden till jocke, bodde tursamt här på eskilsminne :) så jag & frida mötte upp linnea och hennes kompis & gick sedan till jocke. Väl hos jocke var vi runt 15 personer då vi kom dit, & där var inte mycket liv, sen är det int elika roligt när man inte är peppad totalt. Men ialafall så kom där senare fler folk & det blev helt okej, men jag & frida drog oss ändå hemåt redan vid halv ett. -ska du till gothia?-

Idag har jag först träffat kajsa, blir inte ofta nuförtiden men lltid lika rolit varje gång, snackat ut & allt sånt so behövs. Senare vid två-tiden träffade jag frida & vi begav oss mot linn, ja väl inne hos linn snackade vi & skrattade haha ja, lite åt detta speciellt:

klockan 16:15: ja asså kan vi träffas klockan fem?
klockan 16:17 jaja
klockan 16:47: duuu, jag hinner inte träffas längre, vårat snack har dragit ut över tiden. sorry
klockan 16:49 va? men vi skulle ju inte ens träffas förren klockan fem?

lite komiskt. ja antar att man måste vatt där,& vetat vem personen vi pratade med är :)

Men nu ikväll ska jag iafall träffa frida, hon kommer väll om tiio minuter ungefär, antagligen med pp & tommy. fuunnnny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0