veckan som varit.

Kom hem från Stockholm i måndags efter några timmars körande, varit en kul tid, åkte & kollade lite på skansen, som inte dock var så stor som man tror den är nästan sju gånger så liten, sen var vi på gröna lund & sådant, sen blev det även el del shopping, wey. Senså nu i veckan, har det varit vänner, film & fester, har nog inte varit nått speciellt faktist.

Nu idag hade det mest varit lungt med grannen, film & sånt, senså imrgon blir det att frida kommer hit & äter frukost, kollar film, fotar, målar & bakar & sånt mysigt :) på kvällen kanske det blir strandfest får se, resten av veckan är rätt planerad, frida imorgon, sen fika med natalie på onsdagen & senare på kvällen sticka till malmö, och sen ska jag sova hos henne :) på torsdagen blir det att ladda upp lite inför skolstarten, Sp2c nu, sen sticker jag väl till U.S.A nästa år & tar mig ett år extra haha, men på fredag ska jag iaf träffa en saknad amanda :) & på kvällen fest med frida och så även på lördagen =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0