blogg!

okej, har startet en blogg med allt det innbär, alltså att man måste vara uppdaterad.
efter att ha tillringat en natt med att sitt och läsa calleskarlssons blogg så blev man insatt i det.

Det har nyss varit påsk, som jag tillbringade med släkten på många håll och ställen, men påsken inte bara till för att umgås med släkten utan för att sova ut och faktist umgås med folk.
Det mesta utav lovet träffade jag frida, som jag även drog på fest med på tisdagen, pillans lokalfest.
dit stack vi någongång vid 9, trevligt folk och med något gott att dricka såg det till att bli en lyckad fest! :)
då vi blev utslängda klockan halv 4.
Det blev även retro på lovet, började med att jag stack ner till eg nere vid mitt område för att förfesta då vi senare drog vidare till retro vid 11, missade såklart båten som gick över tio öven elva men tog den som gick en halvtimme senare. och även denna gången blev det ett okej betyg till utgången!


Kommentarer
Postat av: ckay

haha nice att jag inspirerat dig :D

2008-04-01 @ 21:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0