I väntan på ikväll

Så just nu ligger mitt arbete på kring 9 sidor..känner mig ganska stolt över mig själv som börjar göra allt som vi har några veckor efter lovet redan i början av lovet. Känns galet bra faktiskt.

Nu väntar jag bara på att Frida ska göra sig klar så vi kan sticka ner i stan och käka någonting. Vet inte var det kommer bli, men vi tänkte testa något nytt ställe vi inte ätit på förrut. Men ja båda två känner för någon fin sallad så det får vi leta upp.. undrar bara var vi ska kunna hitta det och vi vill inte sitta på någon resturang med beställning etc.

Sen vet jag inte vad vi göra kanske sticker hem en runda till Sebastian annars får vi ses vad som händer =) Pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0