100618

Hej på er!
Igår åkte vi ner vid halv 10 tiden till stan. Jag och frida mötte upp julia och bella vid Mc och gick senare vidare.. gick in till docken och träffade linnea, emmy, zenia och anton med fl. Satt där ett tag och myste innan vi gick in mot hampan och träffade några vi kände där.

Just nu ligger jag och lyssnar på musik funderar på om jag ska in till stan en runda med frida eller inte. Är egentligen för trött men får se. Tror jag stannar hemma och inväntar kvällen istället som kommer spenderas hos ella och sedan gå vidare mot tivoli. =)


Kommentarer
Postat av: frida

vi har väl inte bestämt att vi ska åka till stan?

2010-06-18 @ 14:10:10
URL: http://fkvb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0