100612

Ingen uppdatering igår på grund av studenten. Annars hur mår ni? Med mig är det jätte bra. Hade en fantastisk dag igår, en av de bästa i mitt liv. Många skratt, skrik och en hel del tårar blev det när vår lärare skulle hålla tal för oss. Helt  underbar, han var så rörd så an knappt kunde få fram det han skulle säga. Underbara Magnus, vad jag kommer sakna honom! Och min klass förstås den bästa klassen jag gått i utan tvekan.

Nu börjar ett annat liv och alla går skilda väger, men hoppas verkligen att jag kommer möta många ansikten snart igen ♥

Jag vill tack alla för en lyckad kväll, framförallt mina föräldrar och släkt som gjorde denna dagen perfekt, med allt tid och ork de har lagt nerpå den. jag älskar er
Sen vill jag tacka Frida och många andra såklart min klass för ni är så bra kommer aldrig glömma er, hope we stay i touch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0