hej.

sitter just nu och chillar lite på michaelas blogg, så tänkte skriva lite också och berätta hur bra michaela är. jag och michaela har känt varandra sen sjuan och sen dess har vi alltid varit vänner, under de första åren var vi bra vänner men det var inte som det är nu. vi träffades då och då och hittade på roliga saker, men det var mest med de andra tjejerna i klassen också. i slutet av nian var vi inte lika mycket som innan eftersom vi hade hittat olika intressen och hade olika kompisar i skolan, men av någon anledning så bestämde vi oss för att börja dansa på hösten när vi skulle börja ettan. det var även då vi bestämde att vi skulle ses varenda år den 30de augusti hur mycket eller lite vi än pratade.

men vi började då dansa på danshuset och efter det började vi umgås mer och mer, vi började festa mer och mer tillsammans och även träffas mer och mer på fritiden. dagarna då vi insåg hur bra vänner vi hade blivit var nog inte förrän förra sommaren då jag och michaela tillbringade en hel vecka hemma hos mig. det var den bästa tiden på länge och ingen kunde gjort den bättre. efter den veckan började vi umgås nästan varje dag under sommaren och vi fick fler gemensamma vänner också genom festerna.

sen den sommaren har jag och michaela umgåtts så ofta som vi kan, vi har upplevt mycket tillsammans och allt har varit bra! vi har aldrig bråkat och det är jag glad för, vissa säger att ett bråk kan starka vänskapen men jag tror faktiskt inte på det. vi har hittat många gemensamma intressen också, vi lyssnar på samma musik, har samma klädsmak, gillar att göra samma saker på fritiden, ja you name it. det finns så mycket! vi har många minnen som vi bara kan titta tillbaka på och skratta åt, vi har gjort så mycket sjuka saker och hade det inte varit du och jag så hade det nog aldrig hänt.

tänk på: glumslöv, veckorna hemma hos mig, förfesterna hemma hos dig, alla filmkvällar, farhult, nyår, växjö, fikamys med chailatte, festivalerna, bjuv, kvällarna vid hamnen, alla våra killproblem. just nu är jag trött och orkar inte tänka fram mer, men du vet själv hur mycket det finns att säga.

det finns ingen som jag litar på mer än dig, du är den personen som jag kan berätta allt för, vad det än skulle vara! som du sa för någon dag sen; allt annat kan kvitta bara vi har varandra, det är det som är viktigast. kan inte annat än hålla med, så länge vi har varandra finns det inga problem och det finns heller ingenting som kan komma emellan oss, för det har vi lovat varandra. tänk alla våra framtidsplaner, vi har ju redan planerat allt. rhodos, australien, lägenhet och sen gifta oss rikt.

du är så bra och jag är så glad att jag har dig, för utan dig så skulle ingenting varit som det är. kommer finnas här för dig så länge du vill, det enda som kan skilja oss åt vill jag inte ens tänka på. michaela mauritzson, du är min bästa vän :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0