Filosof?

Annars sitter nu och lyssnar på de filosofiska rummet, där de idag pratar om döden.. Vi ska till ikväll eller ja egentligen var det 4 innan idag att skriva ner 2 stora funderingsfrågor kring detta avsnittet! Och jag känner verkligen att filosofi är så himla onödigt, elelr visst är det kul att sitta och filosofer ibland och visst är det bra för en själv och andra att ibland fundera på varför saker och ting är som det är, om saker som s.k finns. Men inte behöver man ha filosofi som ett ämne i skolan? Hur ska man egentligen få betyg i det? Äh, man kan ju skriva vad som helst på ett prov papper nästan och få rätt.. så borde det väl ändå vara då? Ändå tycker jag att filosofer och filisofin är grymt häftig, men de tär ingenting jag vill blir tvingad att behöva läsa. Men jag har skrivit ner mina tvp frågor så får skicka de till honom nu!

Nu börjar snart idol också.. får kolla nu iaf sen när de börjar bli fredagsfinaler brukar de bli ganska segt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0