Så patetiskt!

Haha! Någon mer än jag som är så trött på folk som fejkar? Kan vara vad som helst.. Konton, namn att de "är" olika peroner och så vidare.. Så omoget. förra inlägget jag skrev skrev jag om att jag "hittat" en klänning inne på bubbelroom, ett tag senare skriver Natalie till mig på msn, hon bara är det den ros/röda klänningen du hade tänkt köpa? Jag tror dirr att hon menar att hon har hållt utkik på samma klänning.. Men hon berättar att hon som säljer klänningen har tagit vilden av henne och lagt ut den på sin egna hemsida.. Men det ser man nu? Det är Natalie på denna bilden, jag känner Natalie och det är precis så hon ser ut och pricken på i:et är också att jag känner igen Natalies rum i bakrunden? Antingen är det så att de ser exakt lika dana ut, har samma rum och tänker sälja exakt samma klänning? Nej..

Samma med min vän Daniela, hon ställde upp på modelljakten, och efter det har massvis med tjejer, killar ja vad vet man börjar göra konton överallt och sagt och visat att de ska föreställa henne! De lägger in bilder och chattar med alla och leker att de är henne och hittar på fejk namn till hennes ansikte.. Ja, ni har hört det förr?

För att läsa mer:
http://danielaangeloni.blogg.se/
En förövrigt mycket bra blogg, ni borde börja läsa!


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

hejhopp ! fin blogg ;D

2009-09-23 @ 17:46:42
URL: http://haidis.se/
Postat av: vikke

Sv: självklart är bloggen läs oc hse värd ;)

och joo, jag e förbannat trött på avundssjuka idioter som snor ens bilder, fejk namn mm.

2009-09-24 @ 10:00:38
URL: http://vikkelito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0