110909

Blev en kort runda ute, och sitter nu här med Sara och bara kollar lite på datan. Om kanske en timme ska Frida komma hit, sen vet jag inte om Danne och Viktor ska komma återstår att se annars träffar vi nog dem i stan sen om vi mot förmodan beslutar oss för att åka in till staden. Vi ska börja med att äta här, sen fixa och festa till det lite :D Kanske drar vi till Johan, om det är bra där. Önskar att Frida inte var sjuk och att jag var 18 så att jag kunde komma in på tempel.. Hade varit så mycket enklare. Men snart är det även min tur, så får väl inte ta och klaga :) Kanske tar vi oss ett bad idag, för det blev inte av förra gången. men ska ta och städa undan lite innan Frida kommar, ta det inte lungt ikväll, för det tänker jag inte göra! PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0