070909

Känner mig så stressad just nu. Fick nu i helgen reda på att vi skulle ha teori till dykningen imorgon och då ska vi vara i skolan sammanlagt 12 timmar.. Sen skulle jag åka och fixa saker med jobbet idag och självklart hade det blivit mixt upp.. Så får komma tillbaka på fredag nån gång under skolan. Annars skulle vi efter det ha fått böcker till teorin idag i stan efter skolan, sticker dit efter jobbet som ligger ändå uppe vid berga. Sen får alla reda på 2 minuter innan att vi ska få dem imorgon istället.. Men man slipper iaf att läsa alla kapitel till imorgon iaf, alltid någonting. Så nu ikväll ska jag packa ihop lite mat jag ska ha med imorgon. Sen efter teorin vet jag inte om jag skulle med några och kolla bio, blir ju lite snävt med tiden och allt.

OCH IMORGON ÄR DET DAGS ATTTTTTTTT PROVA STUDENTMÖSSOR!!!!

Annars åkte jag in om stan idag och handlade jackan jag har kollat på förra veckan. Kändes som den blev perfekt, precis en sådan jag vill ha. Sen fick det bli mössan jag kollade på också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0