Pistachia

Sen när jag kom hem fick jag ett sms av Frida då hon ville att jag skulle komma ner till stan. Jag tog bussen neroch mötte upp henne och Sandra utanför pistachia. Alla 3 hade redan varit där igår men vi kunde inte motstå att gå in igen och handla lite mera.. Där träffade vi bl a. Emmy och Alexandra och några andra :) Vi kom sen ut med alla kassarna? fyllda utav godsaker. Vi promenixade sen upp till gå-gatan och tog en svång inom H&m och gina Trikot. Tror det bara var Frida som hittade lite smink och sånt. Sen tog jag och Sandra bussen hem.
Nu ska jag kolla lite mera gossip!

Kommentarer
Postat av: vikke

sv: jaa, synd bara att jag inte är hos pappa så mycket men blir väl mer nu när den katten är där ;D aldelles lurvig och jätte gosig :D

Joo den var ju riktigt fräsh ;D du gör dig bra på bild :)

2009-10-01 @ 19:07:29
URL: http://vikkelito.blogg.se/
Postat av: vikke

sv: Den är faktiskt bara 8 veckor ;D så tidigast nu har ju pappa kunnat ta hem den :D underbart

Haha men det jag ser tycker jag att du ser bra ut på bild, tar man bilder på sig själv blir man oftast as snygg, tar polare randoms bilder på en,fy fan säger jag bara xD

2009-10-01 @ 19:31:20
URL: http://vikkelito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0