Hemma från julhandlen

Nu så är jag äntligen hemma från all trängsel inne på väla. Med mig hem har jag en present till mamma, en till pappa, en till bror och även en till en av mina bästa vänner =) Har även köpt en till mamma tidigare så funderar på att ge den till mormor eftersom denna jag köpte till mamma idag är perfekt till henne men också dyr.. Men får se mormor och mamma har inte alls samma smak. Eller får jag helt enkelt lämna tillbaka den. Ska snart gå in till min bror och kräva lite pengar eftersomvi ska dela på alla klappar till familj och släkt. Dock är han inte en storhandlar så det är jag som står för val och presenter och han mestadels för pengarna.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0