helg

Kom precis hem efter först en skoldag på filisofi, svenska och idrottspsykologi, ja rätt annurlunda saker vi läser nu i 3;an egentligen. tog mig sen ner i stan och träffade pappa för att fixa lite med kör-grejer. Vi stack sen in och handlade lite, sen mäskte jag att min telefon var sönder, man kan ringa och sms;a till den men när man väl klickar bort det så ser man inte sms;et längre. Så om då någon skulle ringa en och man inte ksulle svara, skulle man aldrig veta att de har försökt ringa en. Vi åkte till väla och snackade med telenor och de visste inte var det var för fel, för de hade de tydligen inte hört talas om innan att det felet hade kunnat uppstå. Så de plockade fram en lånetelenon som jag ska ha nu istället. Faktist en likadanjag hade före denne, fast i röd :)

Men ska snart sticka iväg igen, och sen nu vid 5 är det Ellinor som ska firas!

Eftersom min mobil är sönder nu, och min kamera inte tar bra bilder har jag itne heller kunnat ta bilder men ska nog fixa det kanske när jag kommer hem ikväll, eller får det bli imorgon.





Tjöja - H&m
Hög kjol -Gina Trikot 
Skor - Donna girl, London
Väska - Grekland
Öronhänge - Gina Trikot
Armband - Design Fosshagen








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0