100123

Igår var en halv bra/seg kväll. Det började bra. Alla samlades hos Emma vid 7 det blev jag och 10 andra tjejer. Vi åt snackade och förfestade. Sen så stack hälften av oss vidare till Adam Jiltoft för att fortsätta förfesten. Jag, Linn, Eg, Emma, Elise, Denice =)

Efter ett tag insåg vi att bussen skulle gå, dock hade Tommy bil men på 2 runder ta 7 pers i bilen kändes jobbigt. Så jag och Philip sprang ut till bussen och tog den ner i stan istället. In på Tapaz och Shakespere och träffade Viktor, Mathias och Andreas. Efter några runder så stack vi senare ner till Tempel men där var helt dött. Visst var där drag av dem som var pepp men att inte ens kunde hänga in sina jackor när man kom lite över 1? Så efter någon timme därinne så stack jag och Philip hem igen.

Men tackar Emma för en härlig förfest igår! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0