271109

Efter en lektion i morse så stack jag ner i stan för att prova lite kläder jag hade varit inne och kollat på tidigare.. Jag har en lång tid behövet, ja verkligen behövt nu ett par jeans ett par svarta jeans, som inte är varken slitna, håliga eller förstora som alla mina andra byxor har blivit.. så nu tog jag hem ett par cheap monday jeans, 26/32 or! Tänk att jag tar minskat från att ha 29 till att ha 26or.. Det var innan när jag tränade gymnastik som jag hade så tränade lår att många byxor inte vill över dem och när jag väl fick upp dem var de för stora i midjan.

Men de följde med mig hem idag iaf, får se om jag har dem och någon topp ikväll eller om det blir min lilla svarta klänning =) Fast den har jag inga skor att ha till..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0