Har precis..

Har precis kommit hem från teorin nu, lektion 2, bara sådär 3-4 lektioner kvar tror jag.. Fick gå idag eftersom jag inte är söker på om jag kommer att bli sjukare under veckan. OCH, ja fått min körlärare nu och det blev Petar! Tack för att det blev en killllllllle

Innan dess träffade jag Daniela en stund nere i stan och tog en fika. eller en lunch.. Var så sugen på kött haha! Så vi promenerade upp till bomb och satte och och beställde en stor kebabpizza och Daniela vill inte kukta sån vitlöksås så bi beställde en med MILD sås.. hur tror ni att den smakade? Jo, exakt som en mind dill-sås? Haha, var inte den bästa kominationen till en kebabpizza..


Gammal bild från en fika nere på espresso house ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0