Godnatt!

Smetade nyss av mig sminket(kan man säga så?) och smörjde sen in mig med lite brun utan sol igen! Har börjat med det nu faktiskt en tag sen jag använde det eftersom jag tycker attdet är rätt jobbigt att få det jämt kring och runt kroppens alla ställen. Så det var 3dje dagen idag och så kommer jag vara brun imorgon hoppas jag på så att inte mina vita ben lyser igenom imorgon när jag tänkte ta min lilla svarta och ett par genomskinliga strumpbyxor..

(Haha, var dock nyss inne på Kenza och såg att hon hade skrivit om samma sak, som jag nu skrev om. Men om änvänder också dove's kräm och kan säga att den ger ett bra resultat snabbt även om man blir lite orange första dagen..)

För imorgon har elin 18års =)
Grattis i efterskott igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0