Godmorgon!

Hej bloggen och alla fina läsare. Hade en sjukt kul ikväll igår. som först började hemma hos David. My och jag gick till honom, en stund efter kommer Henke på att han glömt sitt id. Och jag kom p att jag ville ha med min kamera ikväll vilket jag glömt hemma. Så jag och Henke lånade Palmes cyklel och försökte cykla igenom all snö som fortfarande inte tycks ha smält. Till sist kom vi hit, och även till Henke som inte bor så lång varken från mig eller David. Sen kom vi tillbaka och massa folk hade kommit, vi var kanske 7 tjejer och 20? killer eller fler. 25?

Vi var där iaf, det blev massa spel och folk sprang även ut och badade i snön haha!
Bilder kommer senare ikväll..


(Det blev olika färger på ljuset på nästan varje bild..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0