161209

Det blev ingen uppdatering igår eftersom jag helt ankelt inte hann med det. Hade saker och göra hela dagen och kom helt enkelt inte på att blogga.. Men idag är jag hemma iaf och försöker bli frisk, eller iaf bli bättre har gått och varit småseg nu i en hel vecka med ändå gått till skolan, men är jag hemma nu så kanske det finns chans tll att jag blir helt frisk till helgen!

I helgen ser det ut som det blir på fredagen hem till Nate, med Frida sen kanske My och Sara skulle följa med också =) Sen lördagen hade jag och Frida planerat att se någon mysig bio men vi kanske istället ska på en inflyttningsfest hos Niklas ingenaining än..

Men nu ska jag fortsätta att baka mina papparkakasmuffins och plugga ♥ Kram till alla fina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0