121209

Sjukt så dåliga människor det finns.. Var inne på tivoli igår när jag märkte att min mobil var borta.. Gick och letade ett tag där jag kan ha tänkas ha tappat den. Sen snackade jag med Frida och någn hade rotat i hennes väska och snott hennes smink. Även en annan kille vi snackade med hade blivit ev med sin mobilfrån sin jeansficka?  Så någon hade tydligen smygit ner i min väska också och roffat åt sig min mobil. Vad tjänar det ens till? En mobil rikare eller? Nej för om man är smart så spärrar man mobilen och gör hela mobiltelefonen obrukbar gnom ett samtal så det är bara för dig att kasta den nu tyvärr =) Synd att du inte tänker ett steg längre..

Men bilder och videos och bubbet har jag ändå på min data, det är bara en massa kontaker som åkt bort!
Så om ni smsar eller ringer och jag frågar vem du eller ni är är det därför..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0