Det finns..

Det finns så jävla många idioter.. verkligen snackar om alla som snor i detta fallet. Min farmor stannade över här inatt. När hon kom hem imorse var hade hon haft inbrott i sitt hus. De hade snott alla hennes smycken, av rent guld och silver och rotat runder överallt efter pengar och annat av värde.. Jag menar det är EN sak att sno pengar, det är en annan att sno fina smycken av äldre som de har minnen och känslor för. Tycker det är så grymt.. fick reda på att hon hade smycken som hon skulle ge till oss som vi skulle få ärva som hade gått i flera generationer tillbaka. Det var till och med så att Lisa min kusin skulle få ett rent guldarmband nu när hon konfirmeras till hösten, men nu måste min farmor helt tänka om och åka ut och köpa något nytt som inte komma kännas lika fint och personligt.
Tack för mig.. skriver senare

Kommentarer
Postat av: frida

fan va hemskt, sjukt att det finns såna människor...

2010-03-13 @ 18:00:24
URL: http://fkvb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0