100330

Hej ! vaknade upp till ett sms från Kajsa idag. vi skulle egentligen sticka en runda till väla och luncha och kolla runder lite i butiker idag. Men Kajsa blev tillkallad till jobbet.. ja igen. Så nu fick jag en fri förmiddag/eftermiddag. Så idag har jag faktiskt tagit tag i pappershögen med en massa arbeten som ska vara gjorda till efter påsklovet. Det är bl. a ett kriminalogiarbete, ett svensk arbete och ett sos arbete.. Just nu har jag satt mig med krim arbetet och det går jsut nu bra i alla fall. Har redan hunnit skriva ihop 7 sidor. Det är ett sånt arbete som ska vara i princip likt ett PA arbete.. jag som trodde vi var klara med sånt nu. Men ja det ska int e vara lika stort med lika jobbigt upplagt i alla fall. Så jag börjar på det nu, allat annat i den kursen är ju jag klar med. Förrutom attjag måste gå på en rättegång nu någongpng i vår, jag och Emilia får nog boka in den snarast så vi itne glömmer det!

Men nu back tooooooooo Krim PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0