100324

Hallååååååå. Nu är jag hemma och sådär. Jag skulle egntligen ha uppdaterat i morse innan jag stack iväg till skolan, men datan har varit ganska dålig mot mig så det funkade inte. Men nu är jag nästa precis hemkommen från stan. Efter skolan stack jag och Kajsa ner en runda och käkade i stan, sen gick vi även ner till espresso där hon bjöd mig på fika =) Urgullig är den flickan !

Vi satt där kanske, 3-4 timmar? Riktigt länge i alla fall. Sen gick vi iväg när Daniela hade slutat sitt pass.. Kajsa gick iväg för att hämta sin cykel och jag och Daniela gick en runda på kullagatan och sen satte vi oss en runda på espresso på knutpunkten för att snacka lite skit, lovley det där.

Men nu ska jag hoppa in i duschen Pussar. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0