100311

Har haft så mycket att göra och stå i idag så jag har inte hunnit med bloggen..

 Men jag  var iaf i skolan idag och gjorde min redovisning så nu är det klart i alla fall.. skönt att ha det det gjort. Efter det stack jag en snabb runda hem och sen stack jag ner till körskolan och körde i någon timme. Gick sen in till stan och köpte ett halsband till mamma för 850:- kr. Dyrt med väldigt väldigt fint, sen träffade jag Ida och Stina och gick några runder med dem på kullagatan till jag mötte upp Frida på knutpunkten. Hade kvar att köpa någonting mer till mamma + att Frida skulle leta presenter till Sandra. Så vi gick några länger till på kullagatan och köpte det vi skulle. En halvtimme sena till dansen satte vi oss på golvet och satt resten av tiden och bara kollade på dansen för att vi skulle kunna dansen och de nya stegen till nästa gång.

Just nu sitter jag och kollar på någon film på Tv 1000 och ska nog snart stänga av datorn och sova. =)

Jag hittade en väääääldigt billig och fin kavaj till idag förresten, blir min tredje nu Mmm
Ni får se bild imorgon. Pussar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0