100725

Godmorgon. Just nu ligger jag nyduschad och glor på tvn längst in tillsammans med sara. Igårkväll låg jag bara hemma med min kära familj och kollade på filmer och njöt av att bara faktiskt sitta hemma.

Snart ska jag och sara in till henne och baka. Vi ska hämta några ingredienser härifrån och sen sätta igång och fixa till en kladdkaka.

Vet ni vad? Jag har bara gjort klasskaka en gång i hela mitt liv, ensam. eller det var tre gånger samma dag. Istället för att blanda ihop alla ingredienser i en skål. Så hällde jag allisamman ner i en kastrull och blandade.. problemet var ju att äggen inte blev eller var flytande längre när jag hällde ner dem i kastrullen, utan de blev som omeletter. Vilket jag trodde att de blev eftersom jag var för seg med att blanda ihopa allting så de limson hann "svälla".. så trög jag var och så sur sur samtidigt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0